Rutinultraljud

Snart är det dags för rutinultraljudet, bara två dagar kvar faktiskt. Egentligen är jag inte så nervös för att det inte ska se bra ut. Det jag är mest rädd för är att jag varit på det här ultraljudet med två andra bebisar i magen då allt sett bra ut och ändå finns dom inte här hos mig.
 
Det känns som ett inre krig, samtidigt som jag längtar efter att få se bebis och förhoppningsvis få se vad det är för kön så kan jag inte släppa att när vi var inne med Nils så skrev läkaren UA (utan anmärkning) på alla punkter dom tittar på, bland annat rörelse, mängd fostervatten och att alla organ sitter där dom ska. Dom mätte tappen som inte heller visade på någon förändring. Vi åkte hem med en bubblande lycka i kroppen och jag skrev här i bloggen att "jag är jätteglad, det känns som att det är menat att jag ska få bli mamma till en levande pojke.." Dagen efter åkte vi in på förlossningen och även Nils föddes stilla. 
 
Ni anar inte hur mycket jag önskade att jag bara kunde se fram emot det här och inte bli påmind om mina tidigare erfarenheter varje gång jag för någon sekund bara längtar efter att få se det lilla livet. Men klart jag är glad, som jag skrev för ett tag sen så känner jag tacksamhet för att allt är precis som det ska vara. För jag vet inte hur det kommer vara imorgon. 
 
För avsluta lite mer lättsamt så tänkte jag fråga er vad ni tror det är för kön på bebis? Tror du det är en till pojke eller tror du att det är en lillasyster som sparkar där inne? Jag själv tror mig veta till 100% så det ska bli intressant att se om min magkänsla stämmer på tisdag ❤️
 
 


Kommentarer
Caroline och neliah

Vi tror på lillasyster ♡

2014-09-28 @ 12:20:23
Marie

Flicka <3

2014-09-28 @ 15:36:30
Marie

Flicka <3

2014-09-28 @ 15:36:43
Sara

Lillebror😊

2014-09-30 @ 07:39:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0