Fritt fram!

Nu är äntligen cerclaget borta. Det gick så smidigt igår, tog bara ett par minuter att få bort det när jag var bedövad. Är glad att jag fick ryggbedövning och slapp bli sövd med tanke på att jag spydde i typ 14 timmar efter narkosen när cerclaget sattes in. Känner redan nu att jag kommer be om ryggbedövning i framtiden om det skulle kunna vara alternativ till att bli sövd... Tänker alltså redan på syskon och en framtida graviditet med cerclage innan ens den här bumlingen kommit ut, man är väl inte helt frisk kanske 😁
 
Men för nu så är jag mer än färdig med att vara gravid och längtar efter att få tillbaka min kropp och slippa oroa mig för att det jag gör ska påverka det lilla livet i magen. Så nu hoppas jag att vi inte behöver vänta länge på att det drar igång!


Kommentarer
sara

Hej

Jag har precis läst igenom hela din historia i tårar. Jag hoppas nu att allt går vägen för er, och håller alla tummar o tår. Jag har inte på långa,vägar samma bakgrund som du, men jag ska föda mitt 3e barn nu i februari. (Har en son på 4,5 år och ett mf.) all lycka <3

2015-02-11 @ 15:00:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0