Nothing worth having comes easy...

Det är väl klart att saker och ting inte bara går enligt planen när det gäller mig...
 
Läkaren hade räknat med att det skulle ta ungefär tio minuter att plocka bort cerclaget idag, men riktigt så blev det inte. Efter tre timmar (!) i gynstolen fick han och hans inkallade kollega ge upp och inse att dom inte klarar att få bort det. Jag tycker själv att jag var tapper och försökte slappna av och underlätta för dom i arbetet, men när vi fick åka hem med cerclaget kvar efter så lång tid, så många försök och med hur mycket olika instrument och metoder som helst så var jag på bristningsgränsen. Nu ska jag istället in på tisdag och operera bort det. Hoppas verkligen att dom får bort det då och att förlossningen sätter igång utan massa komplikationer och krångel sen så jag äntligen får mitt barn i famnen. 


Kommentarer
Lisa

Hoppas det gått bra idag!

2015-02-03 @ 17:05:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0