Ingen bebis än...

Det känns nästan ironiskt att jag fortfarande går här med min mage. Så orolig jag varit i flera månader för att det skulle starta för tidigt och nu vill det inte sätta igång. Jag hade kanske inte räknat med att det skulle dra igång samma dag som cerclaget klipptes, men var ändå inställd på att det skulle starta ett par- tre dagar efter. Tänkte att bara jag börjar röra på mig nu så kommer det nog dra igång, men icke! Har gått långpromenader varje dag, provat flera olika huskurer som sägs ska hjälpa, jag har fått hinnsvepning två gånger hos barnmorskan, men det är en envis bebis där inne som inte verkar ha planer på att komma ut... 
 
Är ändå glad att jag blivit lovad igångsättning på bf+1 om det inte satt igång innan dess. Har väldigt förstående läkare som sa att jag inte skulle behöva frustrationen att gå över tiden efter en så jobbig graviditet, så jag har ändå ett slutdatum. Kommer inte bebis innan så blir vet jag att vi kommer ligga på förlossningen om 11 dagar. Men 11 dagar känns väldans långt idag så jag håller tummarna för att det blir tidigare! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0