Magkänsla.

Tydligen kan jag inte lita på min magkänsla. Jag var nämligen övertygad om att det var en tjej som bökade runt i magen, men det visade sig idag att det är en till liten grabb vi väntar! Självklart är jag precis lika glad oavsett kön, men det var snopet när det visade sig att jag (och nästan alla jag känner) trott att det varit en flicka! Nu får jag helt enkelt ställa om hjärnan och börja fundera på pojknamn! 
 
I övrigt såg allt bra ut på ultraljudet och enligt läkaren satt cerclaget precis som han ville. Det var samma läkare som opererade mig som gjorde undersökningen idag så är han nöjd så är jag nöjd! 


Kommentarer
Kerstin

Tji fick vi ! <3

2014-09-30 @ 20:54:19
Kusin Sara

Hihi... Vilken buse som fick oss att tro att det var en liten flicka:) :) många kramar till dig o lillen i magen <3

2014-10-01 @ 15:14:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0