Halvvägs.

Idag har halva graviditeten passerat, 140 av 280 dagar. Önskar inget annat än att dom nästkommande 140 dagarna ska gå fort och utan några dramatiska händelser. Om min önskan slår in så sitter jag förhoppningsvis här med lillebror då. Jag tror nämligen inte han kommer stanna i 140 dagar till, men kanske i 100? 
 
Det känns skönt att ha passerat dagen Nils föddes i, nu känns det mest som att jag laddar inför dagarna när vi fick åka in med Ivar. Om exakt en vecka är jag lika långt gången som jag var när han föddes. Nu gör jag om möjligt ännu mindre om dagarna och försöker vila mig förbi dom här dagarna för att inte utsätta tappen för onödigt tryck, segt som tusan, men det får det helt enkelt vara nu. Idag har Nils namnsdag så vi ska i alla fall ut en sväng och tända ljus i minneslunden. 
 
  
Min lilla krabba ❤️
 
 
 


Kommentarer
Sofie

Hamnade på din blogg när jag sökte mig efter folk som förlorat ett barn. Fin blogg å är glad för din skull att du är gravid igen. Vi förlorade vår flicka i månad 8

2014-10-29 @ 23:04:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0