Lite distans till allt.

I fredags åkte jag och O på en spaweekend i Tranås. Det var min 25 års present och egentligen var det tänkt att vi skulle åka första helgen i mars, men med tanke på allt som hänt så fick vi boka om. När jag fick presenten hade han inte bara bokat datum utan också en behandling för blivande mammor och bokat av alkohol så det kändes lite i hjärtat när man fick boka om behandlingar och lägga på alkoholen igen. Är ändå glad att vi kom iväg trots att det inte riktigt blev som det var tänkt från början. 
 
Vi hade det helt perfekt mef fint väder, sköna behandlingar, himmelsk mat, vedeldad tunna, bastu och en fin liten svit. Det blir ett minne för livet. Tror det var bra för oss att bara komma iväg från allt och bara vara med varandra en stund. Nu är vi dock tillbaka i vardagen och jag försöker distrahera mitt trasiga hjärta och överfulla hjärna med att bygga kök... Är trött på att inte kunna laga mat. 
 
Bubbel och handgjorda praliner mötte oss i vår svit. 
Utsikt från rummet mot svartån och bastu och badtunnor. 
 
Redo för att tassa ner till spaavdelningen 😊
... Och nu är vi tillbaka i verkligheten! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0