Skräckblandad förtjusning.

Idag tänker jag dela något med er som läser som gör mig både jäkligt rädd och samtidigt väldigt glad. Det är med skräckblandad förtjusning som jag vill berätta att Ivar ska bli storebror! 
 
Från början var jag övertygad om att det var något jag inte vill gå ut med alls, men jag glädjs ju minst lika mycket över den här graviditeten som när jag väntade Ivar. Bloggen är ju trots allt en plats för mig att skriva av mig om tankar och känslor och jag känner att jag är i behov av att skriva om all glädje och rädsla lika mycket som behovet att skriva om min sorg och saknad till Ivar. 
 
Idag går jag in i vecka 18 och det närmar sig mer och mer den veckan jag förlorade Ivar i, kanske därför jag också känner större behov av att skriva av mig då oron är svår att skaka av sig. Jag får ändå en bra hjälp av två duktiga läkare som håller bra koll på mig och bebis i magen så det lugnar något.
 
Ja det var det jag ville dela med er idag, jag har bara ett litet önskemål; för er som känner för att lämna en kommentar, gör gärna det här på bloggen och inte på facebook. Även om jag delar länken på fb så vill jag ännu inte gå ut på det viset för alla. Ni som faktiskt bryr er/ är så pass intresserade av vad jag har på hjärtat att ni klickar er in här får gärna dela det här med mig, men det behöver inte ligga i nyhetsflödet på fb nu. 
 
 
Så här ser magen ut idag, det börjar bli svårt att dölja😊
 


Kommentarer
Anna Nilsson

Va härligt! Grattis till den glada nyheten!
Hoppas ni alla mår bra!
Kram från oss

2014-02-07 @ 18:36:24
Maria

Stort grattis till er!!!Hoppas av hela mitt hjärta att det går bra den här gången!!!
KRAM

2014-02-07 @ 18:56:36
Anonym

Fina fina magen <3

2014-02-07 @ 19:11:21
Marie Wall

Grattis till er! :) Är så glad för eran skull. Sköt om er! Kram

2014-02-07 @ 19:14:41
Andréa

Du är världens finaste <3 all lycka till min bästevän <3

2014-02-07 @ 19:51:05
Marie Wall

Grattis till er! :) Är så glad för eran skull. Sköt om er! Kram

2014-02-07 @ 19:55:55
Sanna & Lukas

Du är så fin hjärtat! Önskar dig all lycka. Massvis kärlek från oss <3

2014-02-08 @ 01:17:34
Sara kusin

Stort stort grattis♡ jag förstår om det låter som ngt man bara hittar på, men eran förlust har verkligen fått mig att reagera o förstå vilken tur man haft som inte behövt förlora ett barn, min önskan när vi gick in i det nya året var att ni skulle få ett syskon till Ivar under året:-D Är så glad för er skull!

2014-02-08 @ 17:04:35
Jennie

Grattis!! Helt underbara nyheter <3 Kram

2014-02-09 @ 20:54:33
Mia

Grattis! Jag förstår din oro....

Fin mage du har!
Kram från en Änglamamma

2014-02-10 @ 17:00:42
Emma Forsgren

Vad roligt för er. Stort grattis och massa kramar!!

2014-02-20 @ 21:23:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0