It's a...

...boy! Nu på morgonen har vi varit på ultraljud och tittat närmre på bebis. Jag har varit nervös och spänd i flera dagar så det var himla skönt att både få se och höra att allt såg jättebra ut. Det gick inte heller att missa att det var en lillebror där inne, inte särskilt blyg om man säger så 😊 känns skönt att veta kön så han kan få en identitet så tidigt som möjligt. Är fortfarande inställd på att det kan vara så att man inte får mer tid än den i magen tillsammans så därför ville vi veta kön och vi har också valt att kalla honom Nils. Ivar blev ju inte Ivar fören vi förlorat honom så det känns bra att ha en personligare relation än bara "den/bebis/barnet". Sen vet man ju aldrig om det är en Nils när han kommer ut, men nu heter han så! Jag är jätteglad, det känns som att det är menat att jag ska få bli mamma till en levande pojke ❤️ Oavsett kön så är det viktigaste att allt såg bra ut och att tappen idag var 32mm så vi hoppas att den vill hålla sig stark fram till sommaren! 


Kommentarer
Elin. O

Wiiiie lilla Nils <3
Jag håller tummar och tår för en stark tapp!

2014-02-20 @ 14:50:15
Sara

Jippi... Grattis till en liten pojke i magen <3

2014-02-20 @ 16:28:37
Madde Hbg ;)

Stort grattis Maja! :)

2014-02-20 @ 16:45:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0