En bra dag.

Bebismagen växer otroligt fort nu. Grabbarna såg visst till att det gick fort att få mage den här gången. Men jag tycker faktiskt det är mysigt. Mysigt är det också att jag börjat känna lite rörelse i magen ibland. ❤️ Idag har varit en bra dag, jag har till och med köpt lite kläder till bebis. Det gjorde jag varken med Ivar eller Nils så för mig är det en stor sak att ha tagit mod till mig och handlat för framtiden. 
 
Knappt 4 veckor mellan bilderna. Tyckte det syntes tydligt på den första när jag knäppte den bilden, men jag tar nog tillbaka det nu. 


Kommentarer
Andréa

Vilken fin bebismage <3

2014-08-21 @ 22:43:50
Britt

Du är SÅ fin!!!

2014-08-22 @ 00:04:47
Caroline

Jag hoppas att allt kommer gå bra för er denna gången! Jag hittade precis din blogg och jag har nu läst lite i den. Det gör mig så ledsen att livet är så orättvist!
Jag väntar själv mitt första barn nu och har ca 1 månad kvar till bf. Du är stark som klarar av bli gravid igen. Jag vet inte själv hur jag hade klarat av att förlora ett barn som man burit på så länge.
Försök att vara positiv och som sagt så hoppas jag att allt kommer gå bra för dig!
Stor kram från mig

2014-08-23 @ 10:41:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0