Sjukhuset.

Imorgon är det dags att åka till sjukhuset. Kanske får vi svar på något, kanske får vi inte det. Tankarna kring vad vi kommer få veta pendlar högt och lågt. Allt ifrån "du är gravid..." till "du kommer aldrig kunna bli gravid igen..." snurrar i huvudet. Det ska bli skönt att få veta. Att leva i ovisshet är fruktansvärt frustrerande. Jag vet ingenting. Vi vet ingenting, ingeting om vad som kommer att hända och heller inget om varför det som hänt hände. Imorgon hoppas jag att få svar på åtminstone vissa frågor. Få lite avslut. Det känns som att det kommer bli lättare att bearbeta om jag får veta vad dom fått för svar på proverna och på obduktionen. Ser med skräckblandad förtjusning fram emot morgondagens besök.


Kommentarer
Anonym

Jag tänker jättemycket på Er och naturligtvis på ett utav mina små barnbarn som hade alldeles för brottom att komma ut. Ivar finns också i sin farmors och farfars hjärta.

Kram på Er!

2013-05-23 @ 20:57:55
Ingela

Jag tänker jättemycket på Er och naturligtvis på ett utav mina små barnbarn som hade alldeles för brottom att komma ut. Ivar finns också i sin farmors och farfars hjärta.

Kram på Er!

2013-05-23 @ 20:58:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0