Minnen.



Kommentarer
Tina

Hej
Hittade in på din blogg av en slump. Jag är sjuksköterska och har jobbat på förlossningen. Valde att inte läsa till BM för jag inte fixar när det inte går vägen. Alla de barn som inte får växa upp och all sorg.
Fick mitt första barn i maj, en pojke, och pga av minnesbilderna från de graviditeter som slutat för fort vakar jag fortfarande över honom konstant när han sover, så rädd att förlora honom.
Jag rekommenderar dig att köpa ett andningslarm när bebisen kommer, inte för att det behövs utan för att du ska kunna slappna av och inte som mig hålla dig vaken hela nätterna för att se att han fortfarande andas. Jag måste fortfarande kontrollera inland med larmet känns som en hjälp.
Jag vill också peppa dig och berätta att jag träffat flera barn som kommit väldigt tidigt men som mår kanon nu!
Jag kan inte ens föreställa mig hur du har det men jag lovar att tänka på dig och hålla alla mina tummar för dig och bebben. Jag önskar er all lycka till <3

2014-11-10 @ 21:41:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0