mamma älskar dig.


 
Klicka här och Tänd ett ljus
 
Att skriva en hälsning undertecknad med "mamma" var så mycket svårare än jag trodde det skulle vara. Det blev på något vis så verkligt att jag faktiskt är mamma även om jag inte har mitt barn hos mig. Även om jag aldrig fick hålla honom i min famn så har jag ändå ett barn. Jag är faktiskt mamma till Ivar. 
 
 
Idag tänder jag ett ljus för min son för det är det enda jag kan göra. Jag tillåter mig själv att gråta. Jag lyssnar på musik som gör att tårarna rinner. Jag beställer prematurbandet och en bok om att förlora sitt barn. Mycket mer än så kan jag inte göra. För det spelar ingen roll, jag kommer aldrig få honom tillbaka. Jag måste lära mig att leva med att jag har ett dött barn. Jag måste acceptera det som är så svårt att förstå.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0