Slutet på 2013

Nu är det bara några få dagar på det här året. Vi har överlevt julen och den var faktiskt inte så smärtsam som jag trodde den skulle bli. Självklart tänkte jag extra mycket på Ivar och ställde samma fråga för hundraelfte gången "varför fick han inte vara med oss". Men julen kom och gick även att livet ser ut som det gör nu. 
 
Jag tycker det känns så skönt att lämna det här året bakom oss, jag hoppas att aldrig mer igen behöva gå igenom de känslor jag känt det här året. Jag hoppas att 2014 kommer med massa ljus och energi för det behöver jag mer än någonsin. Vi börjar med en riktigt nystart, ner med allt vi äger i kartonger och så börjar vi om på ett nytt ställe och lämnar allt tråkigt i vår gamla lägenhet. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0